Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Knot met vlecht

Je hebt wel eens van die dagen waarop je helemaal volgepland bent. 's Ochtends een afspraak bij de dokter, overdag naar school of werk en 's avonds nog naar een feest, maar tussendoor weinig tijd om iets aan je haar te doen. Dit is een kapsel dat je op alle gelegenheden kunt dragen.

Maak een paardenstaart en verberg het elastiekje met een pluk haar.


Pak een plukje haar aan de rechterkant van de paardenstaart.

Vlecht dit een keer op de normale manier.



Pak een pluk van de linkerkant van de staart en breng die naar het linkerplukje. Breng dit dan onder de middelste pluk door. Doe dan de rechterpluk onder de middelste door. Zo ga je verder.


Ga zo verder tot je niet meer door kunt vlechten en bind een elastiekje om de vlecht. Op deze manier kun je het ook goed dragen, maar ik ga door en maak er een knot van.


Draai het haar op zo'n manier dat er een knot ontstaat. Je het kunt het precies zo leggen als jij het wilt. Zet dit vast met schuifspeldjes.


Ik vind dit zelf een hele mooie look en ik denk dat ik het eens naar mijn werk ga dragen.. En jij? Zou jij dit dragen naar school of werk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten