Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Herfstlook

Ondanks de regen en het feit dat het steeds kouder wordt, houd ik van de herst. De bladeren vallen van de bomen, kinderen rapen kastanjes en thuis gaat de kachel aan. Het wordt steeds vroeger donker en bij mij thuis gaan dan gezellig de kaarsjes aan. Maar het mooiste aan de herfst vind ik de kleuren; oranje, rood en bruin.

Daarom besloot ik een oogmake-up te bedenken met de herstkleuren. De kleuren die ik gebruikt heb zijn; brons, oranje, crème, donkerbruin en goud.

Eerst bracht ik de crèmekleurige oogschaduw aan over het hele bewegend ooglid.


Daarna bracht ik de oranje kleur aan in de arcadeboog en tot het midden van het oog. Ook aan de onderkant van het oog, bracht ik een oranje aan tot aan het midden van het oog.


Met brons tekende ik de arcadeboog nog duidelijker in. Het goud bracht ik aan in de binnenste ooghoek, zowel onder al boven.


Als laatst gebruikte ik de donkerbruine kleur nat als eyeliner om iets meer defenitie te creëren. Met mascara maakte ik het geheel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten